Sevvalll42 Merhaba kızlar adetime 11 gün var erkeň gebelik testi yapsam çıkarmı deneyen oldumu yazarmısınız ☺️
Buseemm Sevvalll42 ben adete 7 8 gün kala yapmistim kaset de erken de silik bi sekilde cikmisti hayal meyal gorunuyordu ama sonunda adet oldum ciksa bile yalanci pozitif olabilir yani
Sevvalll42 Ceku00 adetime 8 gün kala yani dün kan verdim çıkmadı herkes daha erken diyo ama bilmiyorum doktora sordum doktorda dediki o senin ne zaman ilişkiye girdiğine bağlı dedi
Yesim0722 Kuzum benim adete 6 gün varken çıktı. Predictor early al.. 6 gün kala net sonuç veriyor. Benim belirgin iki çizgi şekilde çıktı. Diğer testler sonuç vermiyor.
Selinselinselin Yesim0722 benim 5 gün gecikti dediğnizle 4 yaş kızımı öğrendim. 1 yıl geçmiş skt denedim pozitif 1 saat önce. Şimdi eczaneden aldım test yapacagım dediğiniz test en iyisi. Onun maksimum adetten 3 gün erken olanıda var
Yesim0722 Selinselinselin benim aldığım adetten 6 gün öncesi testiydi. Piyasada var ama her eczanede kolay kolay bulunmuyor canım.
Sennnnnnn Kizlar adetime 7 gün var ovulasyon testi. test yaptım c çizgisi köyü t çizgisi ise çok koyu değil ama çizgi var normalde yumurtlama dönemim bitti neden olur acaba
dnzasl Sennnnnnn benim de aynı şekilde normalde yumurtlama sonrası varla yok arası bir çizgi olurdu. Şimdi 2. Çizgi hep var orta koyulukta.Ne anlama geliyor acaba 🤔
Sennnnnnn dnzasl hatta veriyor bende ama sizinki ile aynı gibi t çizgisi çok koyu değil çokta belirsiz değil
dnzasl Sennnnnnn ya şeytana uydum gebelik testi yaptım.Burada bir kaç kişide okumuştum ovulasyon testi gebelik öğrenme falan diye.Baya silik bir çizgi çıktı.Ama certain diye bir marka doğruluk payı var mıdır acaba hiç bilemedim
Sennnnnnn Sennnnnnn bat dnzasl bat ne zaman di sizin bende eczane den gidip almamak için zor tutuyorum kendimi