Crazy06 Betbet3434 ilk kızım 3.480 grm dı canım normal dogum yaptm bakalım ikinci kızım nasıl olcak biran önce dogurmak istyorum
Elfckmn Ben tam 39+0 da kızıma normal başlayıp sezeryan doğum yapmıştım şimdi ki erkek ama sezeryan olucak ne zamana olur bilmiyorum şuan 19 haftalık daha