Bebismgeliyorr Kızlar çok kötüyüm doktor travazol krem kullan dedi bide Bi fitil söyledi ama fitili kullanmaya korkuyorum Bi zararı olursa diye
aslhnkrts9 Bebismgeliyorr doktor ne verdiyse kullan ne dediyse yap ilerlese kronikleşen hale gelir o daha kötü oluyor
RavzaGanioglu İlk gebeligimde olmustu benim de doktorum taharet suyuna sirke karistirmami soylemisti o rahatlatiyordu beni
myprincessgirl Bende de var sürekli oluyorum maalesef fitil kullanıyorum çok şükür bebeğe zararı olmuyor