Yagizinannesi_ Seguemka GYNO-LOMEXIN Kullandım 2 adet var içinde 2 gün arayla attım ama azalttı geçirmedi maalesef
xbebegimx Seguemka 4 kez antibiyotik arti fitil kullandim antibiyotksiz gecmiyordu doguma bile girerken enfeksiyn vardi ama sukur bir sorun olmadi
Snem33 Bende bol bakteri çıktı antibiyotik ve tek kullanımlık saşe verdi doktor. Ama alt karnım inanılmaz ağrıyor yere düşecek gibi sağa sola yatamıyorum bebek alt karnıma baskı yapınca sanki bıçak saplanıyor oturarak uyuyorum sizdede böyle ağrı var mi
Dryfrmzz25 Snem33 merhaba ben 12 haftalık hamileyim de bendede biraz bakteri çıkmıştı tek kullanımlık saşe kullandım bi iki hafta önce ama şimdi progestan fitil kullanıyorum ondanmı bilmiyorum ama sarı akıntı ve lavabo sonrası ağrı sancı oluyor böbreklerde bile normal mi acaba bilginiz varmı