Kızlar bugün 40+0 olduk. Dün dr’a gittik suni sancı istemiştim. Vücudun suniye hazır değil açılman olmaz direk sezeryana gidersin bu kesin dedi. Bekleyelim 1 hafta daha sıkı takiple. E bi sıkıntı olursa yine sezeryan yaparız dedi. Bebeğim iri 4 kiloyu geçerse yine sezeryan ki bence geçecek hızlı kilo alıyolar çünkü bu dönemde. Off her şey yolunda sancı gelmiyor. Ne yapabilirim ya da bu durumu yaşayan var mı? Sezeryan olursam üzülürm bu kadar bekledim çünkü.