Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah Zeynep kamilde sezeryan oldum yapıştırma tekniği ile ebeler den biri deli idi 🥴🥴🥴oda dişini geçire bildiğine Ama doktorları benim Sürecimde çok iyi idare ediyor süreci bağırmıyor lardı kimseye Ümraniye devlet hastanesi ebeleri çok bıkmış işten. İyisi var mıdır. Eee tabiki ama. Sancı da bağırınca onlar da bağırıyor Muş ne bağırıyor sun sana ben mi dedim sok orana diye. Suriye li çok gelir oraya oda bilirsiniz 13,14 yaşında doğurmaya başlıyor lar onlara çok bağırıyor lar mış 5,6 kişi doğum yaptı orda hep duyduğum bu Zeynep kamile gidin ben tanıdık doktur.dan dolayı Ümraniye devlet hastanesi ne devam ediyorum oğlumu kaybettim 2,5 yaşında o süreci bilen bir doktur teyze kızım çocuklarına bakıyor doktur un o benim hamile olduğumu öğrenince o süreçlerimi de bildiği için gelsin ben takip etmek istiyorum onu çok sıkıntı yaşadı bu süreci daha iyi atlatsın diye Allah işini gücünü rast getirsin ona gidiyorum doğum a doğru Dikişi yapıştırma olur ise orda yapmak istiyorum daha çok baştayız biz Hayırlı olsun sizede tek avazda güzel insanlar. Denk gelir karşınıza Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲