Midwife10 dediğim gibi 1litre suya 1kapak kadar koyuyorum şişeye, sonra normal taharet gibi kullanıyorum önce o sıkıştırılmış pamuklar varya onlarla 2-3 pamuk siliyorum ama tek sefer sürüyorum tekrar deydirmiyorum o bölgeye yani sonra kalanı normal taharet yapıyorum 😊