Kızlar selam dün gece gece bir anda karnıma bıçak gibi kramp girdi ve ayağa zor kalktım bacağına girer de hareket edemezsin ya bi anda o şekilde ve sabah oldu hala kramp ağrısı devam sağ tarafıma dönemiyorum yani normal mi zaten sıkıntılı bi gebelik geçiriyorum korkuyırum