28 haftalıkken gittiğimizde 3 hafta ilerde gittiğini durumu takip edeceğini belki erken bile doğabilir gelişimi çok güzel denmişti dün ozele gittik farklı bı doktor da görsün diyerek bu kez bebeğim haftasıyla uyumlu olduğunu sadece 3,4 gün ilerde olduğunu herşeyin güzel olduğu kilosunun 1700 olduğunu söyledi. İlerde giderken birden nasıl aynı haftasını yakaladığıni anlayamadim normal mi anlayamadim bide en geç ocağın ortası doğar denilen çocuğum dün doktor ocağın sonu gibi gözüküyor dedi şaşkınım zaten zaman gecmiyo gibi geliyo doktor da dün süreyi uzatınca içim karardı resmen 🤦 haftaya kendi doktoruma randevum var bakalım o ne diyecek 🤦 bide adet olacakmisim gibi sancılarım oluyo karnım sertlesiyo akıntım var biraz kokulu aşağıya baskı yapiyo çocuk kan değerlerim çok düşük bunu duyduğunda erken doğabilir dedi sonra çevirdi süreyi uzattı şaşırdım kaldım hangi dediğine inanacagimi 😂😂 sizde durumlar nasıl 😂