Kızlar herşey normal iken nasıl olurda 1 hafta geriden gelir anlamıyorum doktorum herhangi bir sorun olmaz dedi ama insanın içine korku düşüyor ve ilk gebeliğim biraz endişelendim açıkçası böyle geriden gelip erken doğumu tetikliyor mu yaşayan var mı acaba? Bu arada 35+5 günlük ama 1 hafta geriden geldiği icn 34+3 dedi doktorum ve kilosuna 2.700 ve Fetus, baş prezentasyondadır yaziyordu kagita normal dogum yolunda gidiyormus ve kilosu az gibi geldi bana sanki
Ama bu geriden gitme olayı baya korkuttu beni kilosuna da asla takılmam normalde ama dediğim gibi baya endişelendim cok şükür sağlıklı bebeğim ama ne bilim anne yüreği işte herşey normal giderken böyle olması üzdü açıkçası beni böyle sorun yaşayan var mı aranızda kızlar😞 haftaya nst var korkuyorum gitmeye😞