Bende çok düşündüm alsam mı diye ama her türlü almak gerekiyor sanırım çünkü sütün çok olursa bebek hepsini emmiyomuş ve sağıp dolaba kaldırmak gerekiyormuş yine sütün az olursa pompa destek veriyormuş ve coğaltabiliyomuş sağdıkça her türlü almak gerekiyor fiyatları çok pahalı ben Kiwi markasına bakmıştım Trendyoldan ama bir de eczaneye bakacağım ona göre alacağım uygun bitene elektrikli