Aicsnpj4 Kontrole gittim daha yeni 7 aya girdik doktor alt tarafta kasılmalar var dedi magnezyum yazdı ama bunun dışında yapılacak bişey var mı başına gelen varsa siz naptınız acaba?
Mystery_ak Aicsnpj4 27 haftalıkken başladı kasılmalarım 36 ya geldik o haftadan beri sadece yatıyorum yemek ve lavabo için kalkıyorum
Mrvcakatt Aicsnpj4 bana ilk magnezyum yazdilar , magnezyum da tam etki etmemeye baslayinca nidicard verdi doktor. Bir sure etki etmezse , sikayetlerin artarsa doktorun adalat ve nidicard verir
Aicsnpj4 Pamuk bana da magnezyum yazdı bunun dışında yaptığınız bişey var mı duyunca doktora sormayı da unuttun erken doğumdan korktuğum için
Aicsnpj4 bukizanne benim zaten ağrılarım oluyordu ama rahim büyüdüğünden vs sandım ultrasonda gördü kasılmalardan dolayı ağrın dedi
Laylaaa Benimde ilk 4 ayımda hep kasılmalarım oldu magnezyum aldım ama pek işe yaramadı en son acile gittim 19. Haftalıkken progestan başladı o çok rahatlattı beni şimdi kullanmıyorum 25 haftalık olduk kullanmıyorum 1 2 haftadır.