Pamuk kuzu bende sonunda hamileyim 🥹 adet gecikmesinin 4. Günü 142 değer ile öğrendim dün 340 a çıkmış son adet tarihine gören 5+3 haftalık diyor kese falan bu değerde gözükmez haftaya gidicem doktora keseyi görmek için de asıl sorum şu geç döllenme mi oluyor böyle olunca kafama takıldı burdan görüyorum 5. Haftada kese gözüküyor diyorlar ama değerim 350 iken de gözükmez ki kafam karıştı 😂