Biz de 6-7 ay denedik sonrasında tutmuştu, 5+2 iken 2300lerde çıkmıştı beta hcg, kendi ilk günlerim geldi aklıma çok sevindim adınıza 🥹 biz hemen acile gidip kan testi vermiştik dayanamamıştık🥰 ardından da keseyi gördük, 2 hafta sonra da kalp atışı duymuştuk, şimdi 37 haftalık bir kızımız var beklediğimiz 🥰 Rabbim sizlere de sağlıkla hayırla kavuşmayı nasip etsin 🧿