Rozalii-67 inşallah bekliyorum mutlaka sonucu 7 yıllık evliyim bende pco tanısı vardı 3 defa aşılama oldum ondan önce çeşit çeşit ilaçlar en son asilamami 3 ay önce oldum Dr buda olmazsa tüp bebek yapalım demişti ona hazirlaniyordum bende regl olup gidecektim tüp bebek için ama 2 aydır hiç takviye kullanmiyordum kendiliğinden oldu çok şükür rabbim herkese nasip etsin