Kizlar 24+5 haftalik hamileyim. Ozel hastane takipliyim. Doktorum 1-2 haftadir surekli izindeydi. Randevularini takip ediyordum ama cok az hastaneye geliyordu. Zaten kuskulanmistim. Bugun hastanenin internet sitesine girdim bir baktim doktorun adi yok sistemde. Aradim “izinde” diyorlar. Ozel hastane mantigi zaten doktor ayrilsa bile ya da ayrilacak olsa bile soylemiyorlar.
Basina boyle bir sey gelen var mi? Hastanenin bir aciklama yapmasi gerekmiyor mu? Ortada kaldim resmen.