Ferdanesayan Kizlar heycan varmi bn artik nefes alamiyorum biran önce dogum yapip kavusmak istiyorum ogluma
Baklava Ferdanesayan benim nefes problemi cok erken baslamisti zaten alistim bile artik 😅 Carpintim oluyo o sinir bozuyo 😅 33+2 ocak sonu ins 😊 Şikayet edicek cok sey varda etmiyom 😅
ZeynepEdaa Ferdanesayan 36+3 ocagin ilk haftasi görünüyor ama aralikta dogacakmis gibi geliyor bana da heyecan yerini strese birakti Nasil doğacak bu çocuk stresi 😄
Pamugumgeliyor Ferdanesayan benimde olursa 8 ocak sezeryan ddi, 35+1 haftaligiz. Ama bana ocaktan once dogum olcak gibime gelio cunku ayaklarim elim davul gibi sisti bel agrim nefes alamama basladi coktan, ayaklarimin ustune bile basamiyorum agridan🥺
Yusufcinarinannesi Pamugumgeliyor Ben de aynıyım 35+1 ve aynı problemleri yaşıyorum🤔 Allah cc yardımcımız olsun
bsebse Bizde 35+5iz bugun ❤ nefes konusunda cok buyuk sikintim yok genel olarak da fazla bi sikayetim yok zaten hala calismaya da devam ediyorum :) insallah vaktinde saglicakla gelsinler ❤
GizeMustafa Çarşamba günü korkuttu bizi oğluşumuz acaba geliyor mu dedik . Bir anda kasıklarımda belimde adet ağrısı gibi ağrı yaşadım 45-50 dk hiç geçmeyince doktorumuza gittik. Normal doğum pozisyonundaydı ama pozisyonunu değiştirmiş ayakları poposu aşağıdaymış o yüzden olmuş ağrılarım . Erken doğum riski de yok korkmayın dedi Allah a şükür.ama hastane çantamızın artık hazır olmasını istedi. Şuan bide gribim çok korkuyorum . 33+1 haftalığız💙
Esilaminel Ferdanesayan nefes problemi bende de var 35+4 olduk... Halsizlik agrilar devam... 14 ocak gözüküyor hayirlisi inşallah...Saglikli kolay dogumlar diliyorum⚘