18.haftamda ilk seyirme şeklinde hissetmiştim 22-23 lere gel o zaman net hissedersin dediler 24 oldum halen tam anlamıyla hissettiğimi söyleyemem şimdi 27-28 olunca hissedersin diyorlar 😂 bunun bi sonu yok bence 😂 kişiden kişiye değiştiğini düşünüyorum ben kilolu hamile kaldım 88 ile karın iç yağlarımdan dolayı bebeği henüz tam anlamıyla hissedemediğimi düşünüyorum ve tabi ilk gebeliğim bununda payı vardır.. neyse dedikleri olsun 27 de beklerizzz bakalım o zaman ne hissedicem 🤷🏻♀️