Busra98712 benim ve Eylül ayında 6 haftalık bi düşüğüm oldu ani korku ile gerçekleşti siye düşünüyorum, 4 haftalık hamileyim sanırım şuan idarar tesi yaptim pozitif çıktı progesteron vermişti doktor ama düşük gerçekleşince içememiştim ona başlamayı düşünüyorum sizce sorun olur mu doktora henüz gitmek istemiyorum kan alınırken bayılıyorum