Alenderler hersabah namazinj kılıp peşine Meryem süresi okumanı tavsiye ederim . Ben çocuğum yokken duymuştum hep okuyordum dediğim şekilde bir kızım oldu ve sonrasında seneler sonra hatta öğrendim ki kız çocuğu olmasını isteyenler okuyormuş. Tabi ben cinsiyet için okumadım hayırlı sağlıklı bir evladm olsun diye okudum .Rabbım kız cocuk nasip eyledi 🧡