Kızlar 30+4 haftalık gebeyim suyum geldiği için doğuma kadar hastanede yatacaksın dediler ilk yatış yaptığımda hiç bir şekilde risk alamadıklarını beni eve gönderemeyeceklerini söylediler suyum dursa bile yatacaksın takipte kalman gerekiyor dediler ama bugün geldiler pazartesi çıkaralım seni dediler ben anlamadım başına gelen var mı acaba normalde özel de takiliydim ama erken doğum olursa yeni doğan yoğun bakıöı yetersiz bir hastane olduğu için devletteyim şuanda her doktor farklı birşey söylüyor bana buradan pazartesi çıkarırşarsa takibinde olduğum özel hastanedeki doktoruma giderim tabiki ama riskim varken neden çıkarılıyorum lütfen başına gelen varsa cevaplar mısınız