İkilim yüksek yazmstm buraya. Eşim nifty testi ni asla kabul etmedi. 18de detaylıya girdm sorun yokmus ama tatmin olmadm. 2.defa detaylıya girmeyi düşünyrm. Kaçıncı haftada girsem sizce farklı bi doktora gidicem. Eşim inat etti detaylıya onlarca defa gir diyor ama nifty yaptırmıyor:(