Nur5516 Gamzealptkn 5 üstü hamilelik sayılıyor yani çok yeni gebesiniz iki gün sonra tekrarlayın kanı
yuksell07 Gamzealptkn üzülme benimde 14.37 gelmişti aşılamanın 14. Günü aşılama oluyoruz bizler sürek diğer gebeliğe göre farklı oluyor sonuçta pozitif şuan🧿
Youngmotherr Gamzealptkn hayır @Pamuk arkadaşımız da düşük öğrendi ama sağlıklı çok şükür öyle kötü düşünme balım 🤍
Gamzealptkn yuksell07 kan sulandırıcı iğne başlıcam bi de progestan kullan ddi daha önce 4 kez kimyasal geçirdm çünkü
Gamzealptkn Youngmotherr ay bilmym ki ağlayasm var hiç sevinemedm daha önce de 8le öğrendm 2 gn snra 14 oldu sonra yükslmedi
yuksell07 Gamzealptkn benimde aynı oldu ikinci asilamay basliyacam adetim gelirse galiba artık banada başka ilaç başlayacak