Selinmoon şu an tek yapabileceğimiz şey bol bol dua etmek. Rabbim onlara alacak nefes verdiyse yiyecek ekmekleri varsa bu dünyada kucağımıza alırız Allah’ın izniyle. O acıyı Rabbim kimseye yaşatmasın, o kürtaj yatağına kimseyi yatırmasın çok kötü günlerdi. Ama geçiyormuş, unutturacak inşallah bu minikler her şeyi 🥹