Srnmelek Selam kızlar 34+5 deyim. 30 haftalıkken gittiğimde makat geliş olduğunu söyledi doktor. Ama doğuma kadar döner dedi. Bu şekilde olup bebeği dönen normal doğum yapan var mı?
Tugcebasak Srnmelek beniim ilk doğumumda malesef doğum anında bile oturuyordu benimki dönmedi 6 aylıkken makat gelişli dedi doktor 6 aydan sonra yüzünü göremedik yerinden kıpırdamadı taki doğuma kadar sezaryen oldum o yüzden