Ay3 Merhaba hanimlar 25 haftalik gebeyim ,serklajliyim. Acik sari akintim vardi muayene esnasinda mantar oldugunu söyledi dr. Mixovul diye bur fitil verdi . Kullanan oldu mu, bu ilaclar mantari sokuyor ya dikise zarar verir mi.
Nurmert Ay3 bende de enfeksiyon vardı bende serklajlıyım benimde sürekli enfeksiyon oluyor, 7günlük bi fitil kullandım dün gece bitti hatta ama dikişe bi zararı yok tam tersi kullanmamak daha sakıncalı tedaviye başlamadan önce çok ağrım oldu hatta nst de sancım bile çıkıyordu belki doğum olacaktı şimdi çok iyiyim şükür
askileannesi3 Ay3 benim hamileliğin başından beri var ve bir türlü geçmiyor napicam bilmiyorum bu pazartesi yine gidicem soylucem insaAllah gecer
Ay3 Elif3333 bi ara gynomax kullanmistim 3 gunluktu. Bu mixovul 7 gunluk. Dikisim yoktu o zaman simdi dikisim var. Dikise zarar verir mi diye endiseliyim
Pamuk Ay3 Ben hayatımda yaşamadığım şeyleri hamilelikte yaşadım. Sürekli o 7 günlük fitilden kullanıyorum.Enfeksiyon ve mantar daha riskli kullanın.
Ay3 Pamuk Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin, kolay şeyler degil yaşadıklarımız gerçekten. Mixovul mu kullandiniz fitil şeklinde
Ay3 Pamuk il Pamuk ilaci yaptıktan sonra yogun bir akinti oluyormus, bunun disinda tecrube ettiginiz bir durum oldu mu ilac sonrasi
Pamuk Nurmert Of dün gittim yine akıntı olmadığı halde spekulumun içi doldu enfeksiyon varmış. Yine başladık neo dan🤦♀️
Nurmert Pamuk benimde dün bitti hem antibiyotik hem fitil artık şu tekrarlamadan doğsa diye dua ediyorum
Ay3 Pamuk ilacin kendi cikmis oluyor aslında o zman. Yanitlariniz icin cok tesekkur ediyorum Rabbim bebeklerimizi sag salim zmaninda,miadinda kucagimiza almayi nasip etsin