Anneoluyorumm00 Merhaba arkadaşlar benim geçen ay 32 günde adet oldum şuan 30 geçen aya göre adete 2 gün kaldı şimdi test yapsam çıkar mı ? 21 de yumurtlama gördüm 9 10 gün oldu işte varsa çıkar mı ki , sizler ne durumdasınız
KFeyza_ Anneoluyorumm00 benim de adetin 3. Günü hala olmadım annemlerdeyim şuan Bugün eve geçersem yarın sabah anca yapabilirim bakalım var mı yok mu ona göre kan veririm pazartesi günü
Merve-metin Anneoluyorumm00 canım gecikmeyi bekle 14.günü idrarda ancak belli olur şimdi yapsan bile negatif görebilirsin hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
Srfclkkl Anneoluyorumm00 aben adetime 5 gün kala yaptım çıktı bu yumurtlama günlerine göre değişiklik gösterir belki sizde adet gecikince çıkacak bilemeyiz bunu yapmak isterseniz yapabilirsiniz. Belki hamilesinizdir erken yaparsanız değerleriniz yükselmediyse eğer çıkmaz üzülme ihtimaliniz olabilir en iyisi gecikince yapmak
Anneoluyorumm00 Gamzecanpolat çok sabırsızım ya iki aydır geç yumurtlama ve adet görüyorum ondan stresim falan dahada arttı bekliyim bakalım
Anneoluyorumm00 Merve-metin öyle mi dersin bende bilmiyorum ya çok sabırsız oldum yaa 😂 sağol canım âmin cümlemiz için hayırlısı ve kolayı olsun inşallah 🤲
Anneoluyorumm00 Srfclkkl anladım canım aynen benim geç yumurtlama oldu ondan çıkmaya bilir, teşekkür ederim cevap verdiğini için 😊❤️
Merve-metin Anneoluyorumm00 amin inşallah canım 🙏🏻 bence en güzeli 14.günü test yapmak geç döllenme filan varsa şimdi yapsan bile çıkmaz testte
Anneoluyorumm00 Merve-metin anladım canım inşallah yarın sabah gaza gelip yapmam beklemeye çalışacağım inşallah sağol canım Allah razı olsun