Dilek_hatice06 arkadaşlar merhaba 23 haftalık hamileyim ve plesantada kanama var bu durumu yaşayan ve atlatan varmıı bana bilgi verebilirmii
Melekler12 Dilek_hatice06 benim plesantada kanamam vardı sağlıkla kucağıma aldım ☺️ağır iş yapma ayaklsrinin altına yastık koy sürekli dinlen canm sağlıkla kucağına al
mervemurat16 Dilek_hatice06 12.ci haftada bende kese içi kanama olmuştu iğne fitil verdi 1 haftada kapandı.bol dinlenmeniz lazım asla ağır birşey yapmamanız lazım.Ayrıca uyurken bile ayak altınıza yastık koyun.şuan 28+4 üm