SedaF doğurduktan sonra İnanki öyle güzel yatıyorsun ki. Tabiki bebek izin vermiyor ama bende hamilelikte yatamiyordum çünkü aşırı rahatsizlaniyoruz neyse dogurunca ulan nereye başımı koysam sanki kuş tüyü yatak birileri sana yardım ederse uyursun canım 🌹🌹 sağlıkla kucağına al inşallah