gul2340 merhaba kızlar 8. haftama girdim ama dişim çok ağrıyor işlem yaptırmayı düşünüyorum yaptıranlar var mı aranız da bebekte sıkıntı olur mu
Nrmrv gul2340 ilk haftalar da ben de yaşadım hala yaşıyorum ama doktorum bebeğin organları zarar görür diye izin vermedi . İlk dönem biraz riskli bence ağrı kesicilerle dayanabilirsen dayan .