Kızlar merhaba 22 haftalik hamileyim ogrendigimiz gunden beri enox kan sulandirici igne kullaniyorum gunde 1 defa şimdi doktorum igneyi bırakıp 7.aya kadar ecopirin 150lik kullanalım dedi korkuyorum birsey olur diye daha önce bu durumu yaşayan var mi