Eylul2626 Merhabalar 14 haftalık oldum hafıf hafıf bebegın haraketlerıni hissetmeye basladım her sabah ıkı gündür hissetmıyorum bu normal bı durummu
Tazeanne68 Eylul2626 bende 20 deyim 16da hissetmeye başladım ilk başlarda benimde öyleydi canım çok normalmiş
LavinsMom Eylul2626 normalde en cabuk 16 dan sonra hiss ediliyor. 2 ci gebelikse oda. İlki 18-20 den sonra hiss edilir. Doktorum o haftalarda hiss edilenin bagirsak haraketlerinin oldugunu soylemisti.
bitanemiz24 Eylul2626 çok normal haftan da kğçük daha 16 sonunda hissettim bazen bir hafta olmadı şuan 19 um 3 gün bile sessiz olduğu oluyor ondalr hep ediyor ama pozisyonundan dolayı hissedilemiyor bazen