B5- acı elma yağını kullanmadım tabikide 4 sene önce duymuştum almıştım zararlı olduğunu araştırdım şuanda önüme cikiyo reelslerde takip ettifim anne bebek sayfalarında.z.
benim ikinci bebeğim ocakta doğacak inşallah
ilk oğlum da gaz damlası ve biogai kullandım karnına zeytinyağ ile masaj yaptım sıcak yakmayan havlu koydum ve en önemlisi emzirir emzirmez gaz çıkartması agzindan bagirsaklara gitmeden daha rahat oluyor uyuyor falan diye uyutma yani çıkartsin sende yediklerine dikkat et gaz edici şeyler yememeye dikkat et yemeklerine kimyon koy rezene kimyon cayindan iç .
Tatlı elma yağını kullanicam bı tarif gördüm gazlı bebekler için diye instada
3 yemek kaşığı zeytinyağı
3 yemek kaşığı tatlı elma yağı
1cay kaşığı kekik yağını karıştırıp küçük bı şişeye kullanabilirsiniz ayak altına ve karın bölgesine birer damla sürerek masaj yapıyorsun ayaklarına çorap giydir tekrar rahatlatıyormus