YigitPoyrazMomm Bugün kontrol günümüz çok heyecanlıyım minik adamım nasıl acaba uyku tutmadı onu görmeye gideceğim için çok mutluyum😍❤35+5👣🍼👼 Şafak kaç canım hamişlerim😇
Parlazey YigitPoyrazMomm YigitPoyrazMomm 30 kaldı benimde 🙈nasıl geciyor yalancı sancılarınız basladı mı
AlpEmir YigitPoyrazMomm şafak 28)) tam 36 haftalık olduk, erken doğum riskim vardı çok şükür sağ salim bu haftalara gelebildik Bebeğim sağlıklı olsun başkası önemli değil🤲
YigitPoyrazMomm Parlazey masallah canim ayni olmamız ne güzel😊 evet başladı artık doğuma hazırlık diyoruz ona çok heyecanliyim bakalım bebisler ne zaman gelecek😢 peki senin nasıl geçiyor canım❤
Parlazey Suana kadar 2 defa yalancı sancı oldu geceleri zorlanmaya basladım Dönemiyorum bugün benimde kontrolüm var bakalım nst de nasıl çıkıcak
YigitPoyrazMomm Parlazey ben nst pazartesi girdim azcik sancim çıkmıştı bugünde bebeğimi görmeye gideceğim ah hiç sorma geceleri dönememek ve kalkamamak çok yoruluyorum yan dursam olmuyor otursam hiç olmuyor rahat değilim özelikle kaburgalarım baskı çok ve kasik bolgem ara ara bir den sanci giriyor geçen gün evde inledim ağrıdan hemen magnezyum içti topladım kendimi sonra bir gece uyandım ağrıdan ağladım baya bitsin artık diye ama bi yanım hiç bitsin istemiyor😢