Normal doğum yapıp çok yırtılmanız oldu mu ? Doğum zamanım geldi doktorum dokun çok sıkı , sana kesi atsak dahi perinede yırtılma olacağını düşünüyorum dedi. Bu da daha sonra idrar kaçırmaya sebep olur, yaşam kaliteni düşürür dedi , doku sert diyip bu şekilde başına gelen var mı ? Normal doğum istiyordum fakat ciddi anlamda kafam karışık Şuan yardımcı olabilir misiniz