Zeynep_ze kayısı suyuna neden yok diyorlar ki herkes iciyo meyve suyundan sudan başka bişey icemiyorsun zaten ki hem gaz hem de büyük tuvalet yapmanı bekliyorlar sen yinede iç bişey olmuyo hatta kuru kayısı kaynatıp suyunu getirecek biri varsa evde oda olur tuvalete git otur biraz inşallah çıkar ya takma kafana benim yatağa yatar yatmaz pırt diye çıkmıştı uyuşuk olmama rağmen hissetmiştim seste geldi bilemedim de dedim hemşireye ustelemediler😂😂