Kızlar merhaba,
38+5. gündeyim. Dün ilk çatı muayenemi oldum. Doktor 2cm açılmam olduğunu söyledi. Gece de iç çamaşırımda hafif lekelenme olmuş. Dün çekildiğim 15 dakikalık nst’de 1 kere 40 üzeri sancım çıktı sadece. Doktor sancın yok dedi. Bugün hafif karın ağrılarım var. Ama yalancı mı gerçek mi anlayamıyorum. Bütün çevrem bugün doğurursun diyor🥲 Bu açılma tahminen ne kadar sürede oluyor? Sancılarım ne zaman başlar? Önerileriniz nelerdir?
Şimdiden çok teşekkür ederim ❤️