Elsa57- benim de belimin ortası ağrıyor kalçanın biraz yukarısı hafiften ağrı var rahatsız etmiyor beni karnım şiş gibi kasıklarım da da dolgunlık var gibi 2 kere iç çamaşırı ıslanacak kadar kokusuz sarı akıntım geldi şimdi hiç akıntı yok bu şekilde belirti yaşayan oldu mu