Kızlar 30 gün oldu doğum yapalı gümüş kapak lansinoh kullanıyordum yara olmayınca bıraktım bir ara şuan artık kanıyor öyl bir yara oldu meme uçlarım düşünün. Emzirme danışmanı ile görüştüm kantaron ve zeytinyağı sürceksşn yapcak bişey yok emzirmeyi kesme sağmak daha çok kanatır uzatır dedi varmı önerebilceğiniz♥️