Önce tuvalete kalktığım için çok bölünürdu uykum,şimdi 26. Haftaya girdim.sıcak basiyor, ayağımı koyduğum yerde bir türlü rahat ettiremiyorum. Ortada bir ağrı sızı da yok çok şükür ama ayaklarımı nereye koysam huzursuz. Camı aciyorum üşüyorum, kapatıyorum ter atıyorum. Oturup yatağa agliyorum. Yine saat kaç oldu uyku yok eşim de uyuduğumu sanıyor öğretmeniz, tatildeyiz,saat 10 da kahvaltıya kaldırır kesin 🥲 3 saat uykuyla iki gündür kahvaltı diye kalkıyorum tam uyuyacağım esnada uyandırıyor 🥹