Ebruarss Cananarda hiç sorma, 24 nde benim de var ikili testim.ama aşırı stresliyim olumsuz bir şey duyaacağm diye aklım gidiyor ağrıdan duramıyorumm bir an önce günü gelse.de.rahat bı nefes.alsam istiyorum
Yigit_Yagiz_Moms Cananarda evet ben de bir süre yine acaba mı dedim hep. O psikolojiden kurtulmak zaman alıyor gerçekten. Bazen diyorumki peki bebeğim sağlıklıysa ikili test neden o kadar riskli çıkmış olabilir? Bazen diyorumki yoksa başka bir rahatsızlığı mı var? Hala tedirgin oluyorum doğrusu. Ama çoğu insanın bebeğinde bir problem çıkmamış inşallah bizimkiler de sağlıkla gelirler dünyaya 🤲
Cgllay Ebruarss haziran ayında 350 euro idi, eurofinish firmasıydı, atasehır bölge sorumlusu sule hanımla iletisime gecmıstım. Fransaya yolluyorlar kanı. 12 gündr sonuc gelıyor. Hamd olsun temız gelmıstı bzm ❤️
_5252 Cgllay bende çarşamba günü aynı firmaya ve şule hanıma fetal dna testi yaptırdım ama 7 gün içinde çıkar dediler ve sonuç kısmını nasıl söylüyorlar
angel4545 cokbilmismom ah sormayın fetal DNA ya parayı bayıldım sonra karnı su topladı temiz gelmişti bir de amniyosentez e para bayıldık %1 ihtimal var dediler o da temiz geldi bizim doğum parası uçtu sonra genel test yapalım dediler iki ay önce 16.5 milyardi dedim eşime artık yoruldum iki haftada bir bin TL bayılıyoz doktora skintili olduğundan yaptırmadık onu sonra sıvısını aldırdık bebişim yine para sanki 100 TL istiyor gibi 10 bin 20 bin diyorlar bu zamanda kiscak yer kalmadı allh yardimicmiz olsun parma olmasa düşsen kaldıran olmayacak hastanelerde bile yoksa yaptiramiyosun zaten üniversite hastanesinde bile
Sumi_95 Hanifesenlq değer sonucunuz belli oldu mu bende Çayırova dermana gidiyorum bugün benim de bir değerim yüksek çıktı ve yarın fetal DNA yaptırıcam 9500 denildi bana sonucunuz belli oldu mu sizin
Hanifesenlq Tabi sonucum çoktan çıktı hepsi temizdi bence sende içini rahat tut genelde temiz çıkıyor canım
Ozgednc Ebruarss geçenlerde bir arkadaşın postunda görmüştüm Eskişehir araştırma hastanesi ücretsiz yapıyormuş diye