Gul2808 smykll1 çok erken daha 5 gün kala yap o bile ne gatif çıksa üzülme 1 hafta gecikmede bile belli olan var
nesrinmom smykll1 ben 9 gün varken yaptım negatifti 8 gün kala hafif silik çıkmıştı. Ama garanti olması için 5 gün varken yapılır genelde . Üzmeyin inşallah vardır
Sevvooi smykll1 6 gün kala test yaparsanız negatif çıkarsa da üzülmeyin geç döllenmede oluyor gecikmeye girmeden çift çizgi çıkmayabiliyor💕