Gulcag dün akşam gittim dra kadın doğumcu vardı nöbetçi ürolog yoktu o baktı ultrasonla evet sağ böbrekte genişleme var belli üroloğa git idrar ve kan testlerini ver dedi. Biz de bir umut başka özel hastaneye gittik ama orada da nöbetçi ürolog yoktu devlete gittik nöbetçi acil hekimi testleri yaptı değerler çok kötü çıkarsa arayacağız sizi hastanede tutacağız bu gece için dedi ama aramadılar sonuçlara baktığımda değerler hep sınır altı ya da biraz üstü çıkmış, idrarda da + lökosit geçen haftalarda tek dozluk antibiyotik kulkanmıştım idrar yollarındaki enfeksiyon için ana geçmemiş belliki. Bu hafta içi üroloğe gideceğim kısmetse. Çok teşekkür ederim.