Gamzecanpolat
Tabus
Sokak kedisiydi camımdan ayrılmadı önce mama vererek başladım sonra veterinere götürdüm aşılarını yaptırdım ayda bir parazitleri vurdurdum ilk 3-4 ay (yanlış olsa da sirkeyle temizledim garibim hiç ses etmedi) sonra hamile olduğunu öğrendim 2 yavrusuna da baktım. İç dış parazitlerini yeri geldi 5-6 ayda bir yaptırdım(broadline) hepsini kısırlaştırdım
Mama royal canin bazen veteriner serisi genelde kısır + hassas mide…
3 yılı tamamladı benimle
Kedi bakmaya başlamamın birinci yılında evimi aldım şu an asla alamam
İkinci yatırım planlıyorum
Çocuk yapmak istedim(ben tedavi çocuğuyum) sandım ki çalışmalara şimdi başlasak seneye anca olur ilk denemede gebe kaldım
Yani kediler şanstır,uğurdur,berekettir
Kedilerimin aylık masrafı kum+mama+aşı aylık 2 bintl
Ben onlara masraf yaptıkça Allah bana verdi
3 ü de tekir
O kediyi asla göndermeyin ama yarın çocuk olunca tüyü var diyip bırakacaksanız şimdi bırakın
Hayatınız güzelleşecek benden söylemesi