Cans50 canım ben henüz 13 haftalık hamileyim ve 3 haftadır 3 gün arayla kabızlık yaşıyordum. Doktor duphalac verdi ilerleyen aylarda bağırsaklar daha da tembelleşir diye kullanmak istemedim şimdi ise sancıdan ve zorlamadan apandisit sıkıntısı çekiyorum. Bt enemayı kullandım ve ardından 5 dakika içinde 1 saat boyunca tuvalete gittim ertesi gün aç karna bi yemek kaşığı zeytinyağı ile ılık su içtim ve sabahları bunu tekrarlıyorum. Lavman bağırsağın bi kısmına kadar ulaşan bir sıvı bebeğe ne gibi bi zararı olabilir ? Cahillik edip acı çekme boş yere bi şekilde tuvalate çıkmazsan bebeğe daha büyük zarar vericeksin farkına var bence