Cans50 inan öyle iyi anlıyorum ki seni afedersin kıçımın üstüne oturamıyorum. Bağırsak çıkış noktama gelmiş baskı yapıyo ama çıkmıyo. Basurum vardı dahada büyüdü ıkınınca basur oluyo ve kanama bile oluyo. Bebeğe zararı yok toz ilacında lavmanında. Hastanede 2 kez yaptırmıştı doktorum. Bi keresinde pek açıtmamışlardı ama ikinci seferde çok canım yandı kastım kendimi o yüzden hastanede değil evde ablama yaptırıyorum. Bide dediğim beyaz kutu pembe yazılı B.T. Enema olanın makata giren ucu diğerlerinden daha yumuşak lavmanı sıkmaktada zorlanıldığı için uc yumuşak olunca sıkarken sarsılsa oynasa bile diğerlerine göre daha az acıyo 😞 lavman yapmadan rahatlayamıyorum ben tozdan içsem bağırsaklarımı ıslatıyo ama dışkı çıkmayınca bagırsaklarım şişiyo sanki çok sancı oluyo. Evde birine yaptırabilirsen yaptır canım lavmanın ucunada zeytin yağı sür daha kolay giriş sağlar. Evde yaptırabilceğin kimse yoksa hastanede yaptır canım dediğim lavmanın linkini atayım sana