Selinnn2 Bende 30+5ilk önce oturup kalkımca kasığımda baskı hissettin şimdide altta baskı hissi var uzandığımda dönerken falan baya ağrı oluyor
01180322 nursanyildiz kontrolüm dündü nts ve ultrason da herşey yolunda denildi . Ay insala öyle bir şey değildir zamninda sağlıkla gelsinler