Kızlar kafamda deli sorular 7+4 haftalık olduk tüp bebek ile dr değiştirdim çünkü uzaktı tüp bebek merkezimiz normalde transferden sonra günde 3 kez vajinal progestan kullanıyordum bu yeni dr günde bir kez akşam progestan o ağız yoluyla yutalım dedi sizce neden böyle dedi tedirginim 🥹 bu arada ultrasonda herşey normal herşey yolunda dedi ama günde bir yutmak bile mahvetti sizce de nicin böyle dedi 🥹