Susamtanesi-01 Kızlar 30 haftalık gebeyim. Yaklaşık 10 gündür karnımda sertleşme ve kasılma oluyor..kasılma derken Bebek kendini bir yana topluyor uzaninca oynamaya başlıyor. Benim gibi olan varmı doktorunuz ne önerdi yazarsanız sevinirim
Nnoktaa Susamtanesi-01 aynı durum bende de mevcut 31+5. Henüz kontrolüme gitmedim. Araştırmalarıma ve deneyimli annelerin rivayetlerine göre normalmiş :)
01180322 Susamtanesi-01 32+1 bnmde öyle . Magnezyum verdi normalde günde 3 bana 6 ya kadar arttirabilirsin dedi. Bugünde kızım sanki vajinanın üstünde her kipirdadiginda bı acı ve yanma var 🥹
Bedisperk Susamtanesi-01 bende 36. Haftamdayım bende de 32 haftadan beri var yürüyünce ya da ayakta durunca kendini bir tarafta topluyor karnım çok sertleşiyor. Ben doktoruma sordum normal bir durum korkmana gerek yok dedi