badem1 Kızlar 39+0im acilmam yok ama sancılarım çıkıyor yarın tekrar hastaneye gideceğim büyük ihtimalle suni sancı ile doğumum başlatılacak bana dua edin korkuyorum ama bı o kadar da kızıma kavuşmak için çok mutluyum 🥰🥰🥰
Beritan33 badem1 RABBİM tek sancıda bebeğine kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏 bol bol suquat yap ılık duşlar al
K-Canseven badem1 Canım yarın doktora rica et, suni sancıyı düşük dozda versinler. Kendi sancında varmış. Belki çok rahat bir doğum yaparsın. Kolay doğumlar diliyorum.
badem1 Beritan33 o kadar şaşkınım ki kasilmalarimi hissediyordum ama yalancı kasılma diyordum tedbir amaçlı gittim hastaneye ve doktor suni sancı verelim doğumunu başlatalım deyince şok oldum 😂
Beritan33 badem1 RABBİM bize de hayırlısı ile bu duyguları yaşatmayı nasip etsin inşallah 🙏 benim de az kaldı gibi ama çok korkutucu geçiyor maalesef
badem1 Beritan33 inşallah güzel geçer hepimizin doğumları iyiyi düşünmek istiyorum 🙏 sizin rde ne güzel az kalmış 🥰
badem1 K-Canseven öyle konuşayım doktorumla bakalım inşallah rahat bı doğum yaparım ilk doğum olduğu iicn çok endişeliyim 🫢🙏